Mina kurser

Här ser du vilka kurser du är registrerad på. Om du klickar på pilen till vänster om kursnamnet (eller på Expandera alla) ser du hur långt du har kommit i kursen och vad du har fått för resultat på eventuella test.

Klickar du på kursnamnet kommer du till kursen.

I några kurser ingår det en bok. För att kunna ladda ned boken gratis behöver du vara prenumerant på skrivskolans nyhetsbrev Kursnyheter från Evas skrivskola. Om du inte är det, starta en prenumeration (du kan avsluta den sen om du inte vill ha kursnyheter).

Vill du ändra något i dina kontouppgifter går du till sidan Mitt konto.

Om du ingår i en kursgrupp ser du det längst ner, och därifrån kan du klicka vidare till gruppsidan.

Om det är något du undrar över, gå alltid först till sidan Vanliga frågor. Hittar du inte svaret där, mejla mig på kontakt@evasskrivskola.se.