Prenumera på skrivtips

Förutom att sälja webbkurser och böcker om skrivande bjuder jag på gratis skrivtips och intressant info om text, skrivande och språk i flera kanaler. Här får du länkar till prenumerationer på skrivtips, samt länkar till mina kanaler i sociala medier.

logotyp Skrivbrevet från Evas skrivskola

Skrivbrevet från Evas skrivskola

Skrivbrevet från Evas skrivskola kommer en gång i månaden med skrivtips till dig som skriver i arbetet. Det förekommer lite reklam för det jag säljer och ibland får du erbjudanden, men huvudsakligen handlar det om hur du ska skriva för att bli läst.

Jag ger inte vidare din mejladress till någon annan och du kan när som helst avsluta din prenumeration.

Omslag Latinska uttryck från Evas skrivskola på Instagram

Just nu får du e-boken Latinska uttryck från Evas skrivskola på Instagram gratis när du börjar prenumerera på nyhetsbrevet.

Snabba skrivtips

Snabba skrivtips är en blogg med kortfattade tips som lär dig att skriva vårdat, enkelt och begripligt i arbetet. Du kan söka bland tipsen här på sajten, och prenumererar du på dem får du ett nytt tips varannan vecka direkt till din inkorg. Det kan hända att du någon gång får ett specialerbjudande på böcker eller kurser, men det är mycket sällan.

Logotypbild till bloggen Snabba skrivtips
Logotyp för Evas språkblogg

Evas språkblogg

Evas språkblogg handlar om rådgivning, normer, nyheter och funderingar om språk – i första hand svenska språket. Den passar dig som är intresserad av språk rent allmänt och som dessutom vill utveckla ditt eget skrivande. När du prenumererar på bloggen får du ett inlägg i månaden i din inkorg.

Sociala medier

Evas skrivskola finns i flera sociala medier som jag uppdaterar regelbundet:

Logotyp till Evas skrivskola på Youtube